fredag 12. september 2014

Selv presentasjon

Hei bloggen!

Vi fikk oppgave om å lage en collage i Photoshop, som en liten presentasjon med bilder som beskriver deg, for klassen. Nå tenkte jeg å gjøre noen lunde det samme nedenfor.

Det svart/hvit bilde til venstre er mitt forsøk på dagen outfit, jeg brukte da iPhone ansiktsbytteappen Abercrombie & Fitch til å bytte en modell sitt ansikt med mitt. Jeg hadde egentlig ingen anelse om hva jeg skulle ha med i collagen min, så jeg tenkte å bare ta med det ett tullebilde. Man kan vell si at  bildet er som en metafor for min humoristiske sans.

Bilde nummer to(øverst til høyre) tok jeg på rørlegger verkstedet ved Åsane Videregående Skole hvor jeg gikk i fjord. Jeg hadde ta isolasjon fra en ventilasjon kanal og limt på ansiktet, fra tid til tid ble det mye dødtid, som ledet til mange rare bilder. Bilde nummer tre er også fra rørlegger verkstedet hvor jeg hadde nettopp lagt kobber rør til ett dusjbatteri. Bilde nummer fire er skole bildet mitt fra i fjord.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar